Informacije

GAMERS, spletna trgovina d.o.o.
Glavna ulica 11
9220 Lendava
info@gamers.si



SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
 

1. Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za nakup preko spletne trgovine www.gamers.si (v nadaljevanju spletna trgovina), ki jo upravlja podjetje

Gamers, spletna trgovina, d. o. o.

Glavna ulica 11, 9220 Lendava - Lendva

matična številka: 8714690000

davčna številka: 46672966

spletni naslov: www.gamers.si

elektronska pošta: info@gamers.si

identifikacijska številka za DDV: 46672966

vpisan v sodni register: pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti pod št. Srg 2020/29246

transakcijski račun:  SI56 1910 0001 1568 177

kot prodajalec.

Nakup v spletni trgovini je možen za pravne in fizične osebe (v nadaljevanju kupec). Nakup je možen le za osebe, starejše od 18 let, in poslovno sposobne osebe. Nakup v spletni trgovini ni možen za veletrgovce oz. za preprodajo izdelkov. V zvezi s tem si prodajalec pridržuje pravico preveriti vsako pravno osebo in samostojnega podjetnika posameznika.

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem in se nanašajo na nakup izdelkov v spletni trgovini.

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje prodajalca, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup v spletni trgovini se šteje za nakup, opravljen na ozemlju Republike Slovenije, za kar se uporablja slovenska zakonodaja.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Splošni pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani prodajalca, kupec si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo:

Z oddajo naročila se šteje, da je kupec v celoti prebral in razumel te splošne pogoje poslovanja, z njimi izrecno soglaša in se z njimi v celoti strinja.

2. Nakup v spletni trgovini

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku. Naročilo je možno oddati preko spleta 24 ur na dan in 7 dni na teden.

Kupec odda naročilo s predhodno registracijo ali brez registracije v spletno trgovino.

Ob registraciji kupec vnese naslednje obvezne podatke:

  • ime in priimek (potrošnik) ali naziv (pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik),
  • elektronski naslov,
  • kontaktno telefonsko številko.

Ostale podatke lahko vnese kasneje ali ob nakupu. Vse posredovane podatke lahko spreminja kadarkoli v svojem profilu. 

Kupec se lahko registrira z geslom ali z uporabniškim imenom za Facebook ali Google. Geslo pozna le kupec. Če kupec geslo pozabi, lahko prodajalca zaprosi za novo geslo.

Za nakup mora kupec posredovati zahtevane podatke, sicer ne more s prodajalcem skleniti kupoprodajne pogodbe.

Kupec posreduje prodajalcu naslednje podatke:

  • ime in priimek (potrošnik) ali naziv (pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik),
  • davčno številko (pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik, šele ob nakupu),
  • elektronski naslov,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • naslov za dostavo,
  • naslov za izdajo računa.

Kupec jamči za točnost podatkov. Za točnost podatkov, ki jih vnese kupec, prodajalec ne odgovarja.

3. Ponudba v spletni trgovini

Spletna trgovina je specializirana za prodajo zabavne elektronike, in sicer igralnih konzol, iger in dodatkov.

V spletni trgovini so navedeni ime izdelka, opis in tehnične značilnosti izdelka ter slika izdelka. Estetske razlike med sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na tehnične lastnosti izdelka.

4. Cena

Vse cene, prikazane v spletni trgovini, so navedene v evrih. Cene že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Stroški dostave in plačila niso vključeni v ceno izdelkov in se doplačajo.

Morebitne akcijske cene so v spletni trgovini posebej označene.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen v spletni trgovini. Cene se lahko kadarkoli spremenijo brez opozorila. Veljajo cene, ki veljajo v trenutku oddaje naročila kupca.

Kljub trudu prodajalca, da bi zagotovil ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali da izdelek z navedeno ceno ni na razpolago. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med sprejemom naročila v informacijski sistem prodajalca, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa, prodajalec pa si pridržuje pravico, da zavrne naročilo.

Prodajalec bo izdal račun za naročene in odpremljene izdelke v skladu z veljavno zakonodajo. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Račun za kupljene izdelke bo kupec prejel po elektronski pošti. Kupec je dolžan posredovati točne, popolne in resnične podatke, potrebne za izdajo računa. V primeru, če tega ne stori ali posreduje nepopolne ali napačne podatke, prodajalec ni dolžan izdati novega računa.

Prodajalec v svojem sistemu hrani elektronski račun, rok hrambe je v skladu z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

5. Postopek nakupa

Predstavitev ponudbe v spletni trgovini šteje za vabilo k ponudbi pod objavljenimi pogoji.

Kupec izbere izdelek za nakup preko spletne strani s potrdilom na gumb "V košarico". Pred oddajo naročila lahko kupec preveri vsebino košarice in jo spremeni, vnese ali spremeni osebne podatke in preveri strošek dostave.

S potrdilom na gumb "Oddam naročilo" kupec odda naročilo.

Z oddajo naročila kupec izjavlja, da so podatki, ki jih je posredoval točni, da je starejši od 18 let in da je poslovno sposoben. Kupec se strinja, da prodajalec lahko uporabi posredovane podatke za izpolnitev naročila, zlasti za to, da prodajalec naveže stike z njim preko elektronske pošte ali telefona. Z oddajo naročila se kupec zaveže, da bo plačal kupnino in prevzel naročeno in da se strinja s temi splošnimi pogoji poslovanja in jih sprejema. 

Spletna trgovina samodejno pošlje potrditveno elektronsko sporočilo o prejemu naročila s podrobnostmi naročila na elektronski naslov kupca. Potrditveno elektronsko sporočilo je informativne narave, poslano z namenom potrditve, da je bilo naročilo zabeleženo in bo obdelano, in ne pomeni potrditve naročila s strani prodajalca. To sporočilo ne zavezuje prodajalca k izpolnitvi naročila.

Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in v največ dveh delovnih dneh od datuma oddaje naročila na elektronski naslov pošlje potrdilo o sprejemu naročila, kar obenem pomeni nastanek pogodbenega razmerja.

Po obdelavi naročila prodajalec naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Prodajalec potrdi  naročilo po elektronski pošti, pri čemer potrditev vsebuje sprejem ali zavrnitev naročila. Obvestilo vključuje tudi obvestilo o odpremi izdelkov. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec po elektronski pošti prejme potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Pogodba, ki jo skleneta prodajalec in kupec, oz. naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu  dostopna na spletni strani v njegovem uporabniškem profilu. Rok hrambe je v skladu z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

V primeru, če naročenega izdelka ni na zalogi, prodajalec kupca o tem obvesti. Ko je izdelek dobavljiv, kupec prejme obvestilo o odpremi.

V primeru prednaročila prodajalec kupca obvesti, ko je izdelek na zalogi. Kupec lahko takrat še vedno odstopi od naročila. Ob oddaji dostavni službi kupec prejme obvestilo o odpremi.

Prodajalec si pridržuje pravico, da zavrne naročilo. O tem kupca obvesti po elektronski pošti.

6. Plačilo

Prodajalec omogoča plačilo po povzetju z gotovino, bančno kartico ali kreditno kartico pri dostavni službi (GLS).

7. Način in roki dobave

Izdelki na zalogi se odpremijo v 1 do 4 delovnih dneh po potrditvi naročila.

Prodajalec se zavezuje, da bo naročen izdelek preko pogodbenih partnerjev dostavil na naslov za dostavo, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila. Prodajalec dostavo naročenih izdelkov izvaja preko pogodbenih partnerjev izključno na naslov v Republiki Sloveniji. Prodajalec bo naročene izdelke dostavil v dogovorjenem roku in skladno s pogoji in ceniki, ki jih določa dostavna služba. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za kakršno koli zamudo s strani dostavne službe. 
Strošek dostave je: 3,99 EUR, dostava ob naročilu nad 60 EUR jebrezplačna.

Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno v košarici in na računu.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana, vendar si prodajalec pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo učinkoviteje izpolnil. 

8. Preklic naročila

Naročilo, ki še ni potrjeno, lahko kupec prekliče na naslovu info@gamers.si ali na telefonski številki +386 2 707-4155 ob delavnikih od 9. do 16. ure.

Če je naročilo že potrjeno, ga lahko kupec prekliče na naslovu info@gamers.si ali na telefonski številki +386 2 707-4155 ob delavnikih od 9. do 16. ure.

Če je naročilo že odpremljeno, lahko kupec pošiljko zavrne dostavni službi.

9. Pravica do odstopa od pogodbe

(Velja le za potrošnike iz 1. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike) 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec (potrošnik) pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev.

Svojo namero za odstop od naročila lahko kupec posreduje po elektronski pošti na info@gamers.si z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe. Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni po oddanem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne izdelek, če ga izroči dostavni službi, ki jo pooblasti prodajalec za prevzem izdelka, (prodajalec po vnaprejšnjem obvestilu pošlje dostavno službo h kupcu po izdelek) v 14 dneh od oddanega obvestila o odstopu od pogodbe.

Kupec po določbah zakona prodajalcu odgovarja za vsako znižanje vrednosti izdelka, ki je posledica uporabe izdelka.

Prodajalec je dolžan takoj, vendar najkasneje v 14 dneh po tem, ko je izvedel za odstop od pogodbe, povrniti znesek kupnine. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse dokler kupec ne vrne izdelka.

Možnost vračila ne velja za igre, če je embalaža po dostavi odprta ali poškodovana.

10. Stvarne napake

Kupec (potrošnik) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico uveljavljati stvarno napako.

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. 

Kupec mora prodajalca o stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, prodajalcu pa omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

Kupec prodajalca o stvarni napaki obvesti po elektronski pošti na naslov info@gamers.si. Prodajalec po vnaprejšnjem dogovoru s kupcem pošlje dostavno službo h kupcu po izdelek.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar kupcu izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. 

Kupec ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • odpravo napake na izdelku ali
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo izdelka z novim brezhibnim ali
  • vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Kupec, ki ni potrošnik, lahko za kupljeni izdelek, ki ima stvarno napako, uveljavlja jamčevalne zahtevke v skladu z Obligacijskim zakonikom.

11. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Prodajalec se zavezuje, da bo reklamacijo rešil v najkrajšem možnem času.

Prodajalec jamči za garancijo za brezhibno delovanje v skladu z veljavno zakonodajo eno leto. Vsaka druga garancijska doba ali garancija je navedena pri posamezni dobavi izdelka.

Kupec prodajalca o stvarni napaki obvesti po elektronski pošti na naslov info@gamers.si. Prodajalec po vnaprejšnjem dogovoru s kupcem pošlje dostavno službo h kupcu po izdelek.

Kupec lahko najprej zahteva odpravo napake, če napake niso odpravljene v roku 45 dni, prodajalec brezplačno zamenja izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom.

Garancija se lahko uveljavlja le za napako na izdelku, ki ni nastala po krivdi kupca.

Natančneje pravico do uveljavljanja garancije ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

12. Reševanje sporov

Kupec lahko odda pritožbo na elektronski naslov info@gamers.si. Prodajalec potrdi prejem pritožbe in obvešča kupca o poteku postopka. Če prodajalec ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev.

Prodajalec si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prodajalec nima izbranega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. V skladu z zakonom prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

13. Končne določbe

Splošni pogoji poslovanja se lahko kadar koli spremenijo oziroma dopolnijo brez predhodnega opozorila ali obvestila. Kupcu se predlaga, da jih prebere pred vsakim nakupom. Vsaka posamezna verzija splošnih pogojev poslovanja je označena z datumom pričetka veljavnosti. Za posamezno naročilo veljajo splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od 03. 11. 2020.